Termeni și Condiții
General
Accesând și utilizând acest Site, acceptați, fără limitări sau restricții, aceste condiții și luați la cunoștință că orice alte acorduri între dumneavoastră și DP Nail Formator SRL se supun în totalitate acestor Termene și Condiții.
Definiții
Document – prezentele Termene și Condiții
Prestator – DP Nail Formator, SRL, cu sediul social în Mogoșoaia, str. Alunului nr. 42, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/5046/2019, CUI 41889882, cont bancar RO 81 BTRL RONC RT05 2790 7701, deschis la Banca Transilvania
Site – magazinul online găzduit la adresa web danielapaunescu.ro și subdomeniile acestuia.
Cont – personalizarea unei secţiuni a Site-ului prin introducerea adresei de e-mail şi a unei parole, secţiune care conţine informaţii despre Client. Crearea unui astfel de Cont este o opţiune a Utilizatorilor/Clienților.
Utilizator – orice persoană care accesează site-ul şi/sau plasează o comandă, chiar fără a crea un cont pe Site.
Client – orice persoană fizică, în vârstă de cel puţin 18 ani, cu capacitate de exerciţiu deplină sau orice persoană/entitate juridică, care îşi creează sau nu un Cont în Site şi/sau efectuează o Comandă online.
Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă, care urmeaza a fi furnizate de către Prestator, Clientului ca urmare a Contractului încheiat.
Contract – contractul la distanță încheiat între Prestator și Client, fără prezența fizică simultană a Prestatorului și a Clientului.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Prestator și Client prin care Clientul transmite Prestatorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și/sau Servicii de pe Site.
Documente contractuale
Termenele şi Condiții constituie întregul acord legal dintre Client şi Prestator şi vizează utilizarea Site-ului, comanda de Bunuri și Servicii, accesarea şi folosirea facilităţilor Site-ului etc. Accesarea si vizitarea Site-ului, înregistrarea unui cont de Client, dar şi plasarea unei Comenzi reprezintă acceptarea în totalitate şi necondiţionată a acestor Termene şi Condiţii.
Prestatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic prezentul Document pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților/Utilizatorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, se va afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care este necesară verificarea periodică a conținutului acestui Document.
Prin accesarea acestui Site, a materialelor și informațiilor prezentate în cadrul său, Utilizatorii confirmă ca au citit, înțeles și acceptat Termenele și Condițiile de utilizare. În cazul în care Utilizatorul nu dorește să accepte prezentele Termene și Condiții, inclusiv modificările/completările acestora, trebuie să înceteze să utilizeze Site-ul.
Utilizatorul acestui Site este pe deplin răspunzator de respectarea tuturor reglementărilor legale în vigoare și se obligă să nu utilizeze nici un fel de sistem/aplicație sau orice altă modalitate care ar afecta funcționarea normală a Site-ului sau de a obține informații la care nu are access prin utlizarea obișnuită.
Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user si parola) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de reglementările legale în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Prestatorul își derulează activitatea.
Notificarea primită de către Client electronic (e-mail) sau telefonic, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Contractul se consideră încheiat între Prestator și Client în momentul primirii de către Client de la Prestator, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
Pentru motive justificate, Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunța Clientul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispozția Prestatorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată, dacă va fi cazul.
Comanda
Clientul/Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres.
Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte că Prestatorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Prestator, în orice situație în care este necesară contactarea Clientului.
Prestatorul poate anula Comanda efectuată de către Client, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului, a tranzacției, în cazul plății online;
- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Prestator, in cazul plății online;
- datele furnizate de către Client/Utilizator, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte.
Politica de vânzare online. Dreptul de retragere
Comunicarea cu Pretatorul se poate realiza prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site.
Prestatorul poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp sau în limita stocului disponibil.
Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.
În cazul plăților online Prestatorul nu este responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client.
Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Prestatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Clientului i se va putea solicita înscrierea unui review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de e-mail înscrisă de Client în Cont.
Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță Clientul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea Contractului, acesta are dreptul de a se retrage din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute de reglementările în vigoare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
În cazul exercitării dreptului de retragere, Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor. În cazul în care Clientul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Clientul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.
Conform reglementărilor, în vigoare, sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
- contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Prestator;
- furnizarea de Bunuri și/sau Servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Prestatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
- furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vânzătorul nu le poate controla;
- contractele în cazul cărora Clientul a solicitat în mod special Prestatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere;
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
- furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
În cazul în care Clientul/Utilizatorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Prestatorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Prestatorului de către Client/Utilizator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată prin restituire în contul bancar transmis de Client/Utilizator.
Prestatorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile.
Transferul proprietății Bunurilor
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, dupa efectuarea plății din partea Clientului în locația indicată în Comandă.
Răspundere
Prestatorul nu este răspunzător pentru comportamentul Utilizatorilor/ Clienților sau a oricăror altor persoane pe Site sau pentru consecințele acțiunilor efectuate de Utilizatori/Clienți sau de terți care încalcă prevederile prezentului Document și/sau reglementările aplicabile.
Prestatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul/Utilizatorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Prestator a oricăreia din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și/sau Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
Prestatorul nu își asumă nicio responsabilitate legală, pagubă adusă în urma utilizării Site-ului și a informațiilor disponibile în cadrul lui, precum nici a unor defecțiuni tehnice, viruși sau alte sisteme care ar putea afecta Clientul/Utilizatorul.
Clientul/Utilizatorul înțelege faptul ca furnizarea serviciilor Site-ului poate fi modificată/încetată și înțelege că Prestatorul nu este răspunzător pentru aceasta. Prestatorul nu își asumă răspunderea pentru întreruperi ale funcționării Site-ului.
Drepturi de proprietate intelectuală
Prestatorul deține titlul deplin și complet asupra fișierelor, pozelor și materialelor publicate pe Site, precum și toate drepturile de proprietate intelectuală, industrială etc. ce decurg din acestea sau de utilizare a acestora.
Clientului/ Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terți, modificarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut al Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Prestatorului asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului Site-ului, decât cu acordul scris expres al Prestatorului.
Confidențialitate. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Prestatorul va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care Utilizatorii/Clienții le vor furniza. Dezvăluirea sau transmiterea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile restrictive menționate în Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
Prestatorul își asumă obligația de a administra în condiții de sigurantă și numai pentru scopurile specificate şi/sau legitime datele personale furnizate. Scopul colectării datelor este de a asigura Utilizatorilor/Clienților Site-ului informații, Bunurile și Servicii comercializate, precum și servicii de marketing, reclamă și publicitate adaptate în mod individual.
Folosirea cookie-urilor
Vezi Politica de utilizare cookie-uri care face parte din prezentul Document.
Forța majoră
Părțile nu vor fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau in mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
Legea aplicabilă – jurisdicția. Soluționarea alternativă a litigiilor (SAL/SOL)
Prezentul Document este supus legii române. În cazul unor eventuale litigii apărute între Prestator și Utilizatori/Clienți se va încerca întâi rezolvarea pe cale amiabilă a acestora.
În vederea soluționării alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamația Clientului poate fi depusă în scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2”. Pentru mai multe detalii, Clientul poate accesa link-ul afișat în Site în sectiunea ANPC – SAL.
Utilizatorul/Clientul are posibilitatea de a opta pentru soluționarea pe cale extrajudiciară a eventualelor litigii și prin utilizarea platformei europene de soluționare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluționarea independentă, imparțială, transparentă, eficace, rapidă și echitabilă, pe cale extrajudiciară, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care își are reședința în Uniunea Europeană și un comerciant stabilit în Uniunea Europeană. În acest sens, poate fi accesat link-ul existent în secțiunea: SOL.
În cazul în care soluționarea amiabilă ori alternativă a sesizărilor/reclamațiilor/litigiilor nu va fi posibilă ori nu se va ajunge la un consens, acestea vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competente din Municipiul București.